to jeżeli da się samym programem podciągnąć do 230PS za 2000zł to nie widzę sensu sensu robić wydechu i IC za dodatkowe 5000zł i zyskać 10 koni więcej.
Więc Mirek wal do wawy na sam program i zaoszczędzisz 5tys
piramida chyba się zdecyduję na chip + wymiana całego wydechu ( w compsporcie termin wolny to dopero koniec maja, bo koleś wyjeżdża za granicę i będzie dopiero pod koniec kwietnia szukam obecnie firmy, która kompleksowo załatwi temat ukł. wydechowego i chipa. Może koledzy coś podpowiecie gdzie robią profesjonalnie ?
piramida chyba się zdecyduję na chip + wymiana całego wydechu ( w compsporcie termin wolny to dopero koniec maja, bo koleś wyjeżdża za granicę i będzie dopiero pod koniec kwietnia szukam obecnie firmy, która kompleksowo załatwi temat ukł. wydechowego i chipa. Może koledzy coś podpowiecie gdzie robią profesjonalnie ?
u siebie masz dobrego tunera lub wybierz sie do witka z MRmotors dodam że dużo lepiej wkręca sie auto na uwolnionym wydechu i po prostu jest fajnie :diabelski_usmiech
dużo lepiej wkręca sie auto na uwolnionym wydechu i po prostu jest fajnie
a jak jest z głośnością ?
tak, tune up, nie wiem jak w benzynie ale w dieslu przy dwóch tłumikach przelotowych jest bardzo dobrze, słychac go dopiero przy znacznym depnięciu ale i tak jest w miare cicho, w trasie nie męczy
no właśnie mi o to chodzi, aby był pomruk a nie jazgot :szeroki_usmiech
a katalizator masz ? czy wyleciał całkowicie ?
w benzynie musisz mieć kata wtedy przechodzi przeglądy, w dieslach sie je wypierdziela, też nie mam egra więc kolejnej zbytecznej rzeczy która sie tylko zasyfia.
Już chyba się zdecydowałem na wymianę całego wydechu w MG motorsport i jak się uda to za jednym zamachem chip w Dynosoft lub Compsport. Niestety termin najbliższy to koniec kwietnia
Tymon chłopaki znają się na robocie i po samych pozytywnych opiniach w necie potwierdzających ich profesjonalizm postanowiłem, że warto jechać z Pn na Pd, aby później mieć :yay: na twarzy.
Już chyba się zdecydowałem na wymianę całego wydechu w MG motorsport i jak się uda to za jednym zamachem chip w Dynosoft lub Compsport. Niestety termin najbliższy to koniec kwietnia
noooooo, widzę, że cos zaczyna się dziać :twisted: :twisted: :twisted:
akurat uważam, że dłubane 1,8 na ulicy bedą bezkonkurencyjne (niestety )
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Już chyba się zdecydowałem na wymianę całego wydechu w MG motorsport i jak się uda to za jednym zamachem chip w Dynosoft lub Compsport. Niestety termin najbliższy to koniec kwietnia
To jak już będziesz po to ja poproszę o nagranie dźwięku wydechu, bo mnie ten seryjny "odkurzacz" drażni i zastanawiam się czy czegoś nie zmienić .
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
mi przy mojej mocy 312 wystarcza a i tak czuc dużą różnice w porównaniu do 288 ale teraz z perspektywy czasu założyłbym 345. tylko to juz zestaw 2x droższy. mnie komplet przód i tył na nowych ori częściach+ z przodu tarcze ATE PD+klocki ATE i tył zimmerman wyszedł chyba ponad 2500zł
mi przy mojej mocy 312 wystarcza a i tak czuc dużą różnice w porównaniu do 288 ale teraz z perspektywy czasu założyłbym 345. tylko to juz zestaw 2x droższy. mnie komplet przód i tył na nowych ori częściach+ z przodu tarcze ATE PD+klocki ATE i tył zimmerman wyszedł chyba ponad 2500zł
Ja jeszcze będę musiał wymienić ori zimowe 15'' na większe bo nie wejdą, więc kolejne 2000 zł pójdzie. Szkoda, że od razu nie wziąłem RS-a
Komentarz